Mijn eerste reis - Reisverslagen van Annemiek Tubbing - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Annemiek Tubbing - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Heel lang gespaard en eindelijk is het bijna zover. Maar een halve winter en ik zit in de zon naar de Open Australische Tenniskampioenschappen te kijken. Niet jaloers worden! Levensloopverlof: ga ervoor en je zult zien; het gaat heel snel. Nu genieten voor het te laat is. Dat ga ik in ieder geval doen en iedereen mag meegenieten!

Recente Reisverslagen:

19 Juli 2008

Dagboek bijwerken

11 April 2008

Tane Mahuta en slot

10 April 2008

Omgekapte vlaggemasten

07 April 2008

Historie en bomen

05 April 2008

Coromandel
Annemiek

Wie ben ik? Een vrouw van inmiddels gevorderde leeftijd die nog steeds het avontuur zoekt, zowel in werk als reizen. Die af en toe haar 'comfortzone' verlaat om nieuwe indrukken op te doen, zich wil blijven verbazen en laten inspireren om daar later in werk of privé haar voordeel mee te doen. Maar die vooral na een periode van hard - leuk - werken de tijd wil doen vertragen en wil genieten van de natuur die de aarde te bieden heeft en nooit uitgekeken raakt.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 155928

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 01 December 2011

Mijn tweede lange reis

13 Januari 2008 - 13 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: