Stad - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Annemiek Tubbing - WaarBenJij.nu Stad - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Annemiek Tubbing - WaarBenJij.nu

Stad

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

25 Maart 2008 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hallo allemaal,
eerst de foto's dit keer en daarna het praatje, want ik heb vandaag een LOTR-tour gedaan en voordat ik alles vergeet wat ik gehoord heb, eerst dat verhaal.
Gisteren:
- overtocht met ferry: dolfijnen gezien!
- haven van Wellington
- met cable car naar Botanische tuinen met uitzicht over de stad en vandaag is daarbij gekomen:
- Mount Victoria met uitzicht vanaf de andere kant van de stad.
- Regeringsgebouwen en ander moois: Wellington is de hoofdstad van NZ en veel groter dan de andere steden, maar toch nog 3 x kleiner dan Auckland! Leuke stad met veel cultuur. Gezellige haven. Het weer werkt ook mee. Heel ongebruikelijk voor de tijd van het jaar heb ik begrepen. Je hebt een beschermengeltje bij je of niet.
Groet en hierna dus LOTR!
Ik heb ook een nieuwe zonnebril gekocht. Hetzelfde merk als de oude, maar niet dezelfde bril helaas. Ziet het er even techno uit, Kirsty? De foto op het bankje met het uitzicht over Wellington: daar heb ik hem op.
P.S. Wel jammer dat ze in vroeger tijden 99% van het bos hebben gekapt. Er is nog maar 1% over.

  • 25 Maart 2008 - 14:48

    Ma:

    lekker veel foto's je zonnebril is
    hartstikke blitz. hoe ging die ferry.
    druk? veel hangbruggen hebben ze daar?ik herinner me er eentje in zuidafrica.
    ik heb eerst je verhaal over de lotr
    gelezen. ik weet nu ook hoe ik de foto's
    moet vergroten, simpel op het midden van
    de foto klikken. veel lefs ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemiek

Wie ben ik? Een vrouw van inmiddels gevorderde leeftijd die nog steeds het avontuur zoekt, zowel in werk als reizen. Die af en toe haar 'comfortzone' verlaat om nieuwe indrukken op te doen, zich wil blijven verbazen en laten inspireren om daar later in werk of privé haar voordeel mee te doen. Maar die vooral na een periode van hard - leuk - werken de tijd wil doen vertragen en wil genieten van de natuur die de aarde te bieden heeft en nooit uitgekeken raakt.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 156116

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 01 December 2011

Mijn tweede lange reis

13 Januari 2008 - 13 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: