Mijn tweede lange reis - Reisverslagen van Annemiek Tubbing - WaarBenJij.nu Mijn tweede lange reis - Reisverslagen van Annemiek Tubbing - WaarBenJij.nu

Mijn tweede lange reis

Argentinie: een van de weinige landen van Zuid-Amerika waar ik nog niet ben geweest, spaans wil oefenen, paard kan rijden, walvissen kan zien en vooral van veel natuur kan genieten.

Recente Reisverslagen:

03 December 2011

Voorlopig slot

29 November 2011

Een hete en swingende stad

24 November 2011

Garganta del Diablo

23 November 2011

25 jaar later in Iguazu

21 November 2011

Betsy is veilig thuis
Annemiek

Wie ben ik? Een vrouw van inmiddels gevorderde leeftijd die nog steeds het avontuur zoekt, zowel in werk als reizen. Die af en toe haar 'comfortzone' verlaat om nieuwe indrukken op te doen, zich wil blijven verbazen en laten inspireren om daar later in werk of privé haar voordeel mee te doen. Maar die vooral na een periode van hard - leuk - werken de tijd wil doen vertragen en wil genieten van de natuur die de aarde te bieden heeft en nooit uitgekeken raakt.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 155928

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 01 December 2011

Mijn tweede lange reis

13 Januari 2008 - 13 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: