Dagboek bijwerken - Reisverslag uit Maarn, Nederland van Annemiek Tubbing - WaarBenJij.nu Dagboek bijwerken - Reisverslag uit Maarn, Nederland van Annemiek Tubbing - WaarBenJij.nu

Dagboek bijwerken

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

19 Juli 2008 | Nederland, Maarn

Hallo allemaal,
ik ben nu al weer ruim 3 maanden terug van vakantie, maar het zit nog heel vers in het hoofd. Alleen niet meer precies alle namen en zo, maar dat komt vanzelf weer als ik met name de foto's aan een kritisch onderzoek ga onderwerpen of ze in de geprinte versie mogen komen. Daar heb ik de rest van het jaar nog voor als het goed is, maar je moet er natuurlijk wel een keer aan beginnen. Met die stortbuien buiten is dat een mooie klus. Het was een bijzondere reis waar ik lang op kan teren. Ans, mijn vriendin, zit nu China en ook zij heeft een vakantiewebsite geopend (ansvanwijk.waarbenjij.nu). Heel leuk om het een keer van de andere kant te zien. Inmiddels heb ik nu ook mijn verblijfplaats maar eens aangepast. De argeloze lezer zou kunnen denken dat ik nog steeds in NZ zit, maar nee, ik ben op het mooiste plekje van dit land teruggekeerd. De organisatie van mijn bedrijfje is rond, afgelopen maanden veel aan naamsbekendheid gedaan en nu de opdrachten. Spannende tijd, maar het gaat goed komen. Geen foto's meer; het moeten er juist minder worden.

Einde van alle berichten en dank voor alle reacties (maar die mogen nog steeds geplaatst worden!).
Groet Annemiek

  • 03 November 2009 - 20:46

    Annemiek Tubbing:

    Hallo Annemiek,
    een berichtje aan jezelf. Ik ben klaar met alle 3 boeken. 300 foto's heb ik geschrapt, maar die heb ik nog wel op cd. Alle foto's zijn op cd gezet door Hans Wiegmann. Fantastisch! Met de geprinte fotoboeken en de cd's blijven de herinneringen aan deze prachtige reis levend. Ik ga nog een keer terug. Eerst nog wat andere (reis-)plannen uitvoeren. Met mijn bedrijfje gaat het boven verwachting. Ik heb nog steeds een vakantiegevoel, omdat ik mijn agenda kan bepalen. Ik kan het iedereen aanbevelen. Dit was het dan echt. 31 december 2009 gaat de website eruit. Er komt vast wel weer een volgende. Liefs Annemiek (3 november 2009)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemiek

Wie ben ik? Een vrouw van inmiddels gevorderde leeftijd die nog steeds het avontuur zoekt, zowel in werk als reizen. Die af en toe haar 'comfortzone' verlaat om nieuwe indrukken op te doen, zich wil blijven verbazen en laten inspireren om daar later in werk of privé haar voordeel mee te doen. Maar die vooral na een periode van hard - leuk - werken de tijd wil doen vertragen en wil genieten van de natuur die de aarde te bieden heeft en nooit uitgekeken raakt.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 564
Totaal aantal bezoekers 156097

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 01 December 2011

Mijn tweede lange reis

13 Januari 2008 - 13 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: