Tussenbericht - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Annemiek Tubbing - WaarBenJij.nu Tussenbericht - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Annemiek Tubbing - WaarBenJij.nu

Tussenbericht

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

28 Oktober 2011 | Argentinië, Buenos Aires

Hola allemaal, ik zou het binnenland van Argentinie te kort doen als ik niet ook daar het een en ander van zou laten zien. Maar dit internetcafe in Puerto Madryn is niet geschikt. Het duurt enorm lang en ik heb hele leuke filmpjes, ook van de pinguins die ik vanmorgen heb gefilmd bij windkracht 10 bij Cabo dos Bahias. Ik hou er gauw mee op en ga op zoek naar een ander internetcafe. Dat kan even duren, want de komende dagen ga ik alles doen wat ik wil doen: boot om walvissen te bekijken, snorkelen met de zeeleeuwen en paardrijden: galop op het strand. Maar voordat ik hier wegga zijn de verslagen met plaatjes en filmpjes klaar. Dat beloof ik. Groeten Annemiek

  • 29 Oktober 2011 - 06:56

    Hans W:

    Hoi Annemiek,
    ik dacht daar straks, ik ga het weekend in door eerst het verslag van jou te lezen. Jammer dat je niet overal de beschikking hebt over een goede internet verbinding. Maar wat in het vat zit verzuurd niet dus wacht ik met geduld af. Bedankt voorje toezegging om Rosa weer te sponsoren.
    Gr. Hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemiek

Wie ben ik? Een vrouw van inmiddels gevorderde leeftijd die nog steeds het avontuur zoekt, zowel in werk als reizen. Die af en toe haar 'comfortzone' verlaat om nieuwe indrukken op te doen, zich wil blijven verbazen en laten inspireren om daar later in werk of privé haar voordeel mee te doen. Maar die vooral na een periode van hard - leuk - werken de tijd wil doen vertragen en wil genieten van de natuur die de aarde te bieden heeft en nooit uitgekeken raakt.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 156101

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 01 December 2011

Mijn tweede lange reis

13 Januari 2008 - 13 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: