Garganta del Diablo - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Annemiek Tubbing - WaarBenJij.nu Garganta del Diablo - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Annemiek Tubbing - WaarBenJij.nu

Garganta del Diablo

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

24 November 2011 | Argentinië, Buenos Aires

Hallo allemaal en vooral Paul, ik zal je op je wenken bedienen met het natte deel van de watervallen: Garganta del Diablo = keel van de duivel (Devils throat) en de Paseo Inferior. Inderdaad erg nat, maar ik had mijn poncho aan. Vanmorgen eerst het opvangcentrum voor dieren, die in deze regio voorkomen geweest en daar o.a. de toekan gezien, maar ook de apen en een kaaiman. Komt hier allemaal in het wild voor. Neusberen belagen hier de bezoekers op zoek naar voedsel. Groeten Annemiek
P.S. Ik zal later de titels bij de foto´s van het vorige verslag en dit verslag toevoegen. Morgenvroeg vertrek ik naar Buenos Aires voor de laatste dagen. Ik ga o.a. polowedstrijden bezoeken en La Boca en tangoshows op zondag.

  • 24 November 2011 - 22:37

    Hans W:

    Hoi Annemiek, wat heb je weer prachtige foto's gemaakt. Vooral van de watervallen, is echt om van te smullen. Nog even en dan zit er weer voor je op. Al met al is het toch weer snel gegaan. Vandaag weer een exemplaar van Down Under ontvangen dus ga zo nog even daar in neuzen voor ik naar bed ga. Morgen hebben wij een vrijwilligersavond, jammer dat je dat mis loopt. Volgend jaar weer beter. Geniet nog van je dagen in BA.
    Groetjes, Hans

  • 25 November 2011 - 08:23

    Henk:

    Ha Annemiek, tijd niet gekeken en nu, pfff... je bent een echte reisschrijfster zeg! En mooie foto's!
    Geniet van de komende periode, zie dat er leuke zaken op het programma staan!
    Hartelijke groet, Henk

  • 25 November 2011 - 12:16

    Jaap:

    Hoi Annemiek,

    Prachtige foto's. En natuurlijke de verhalen.
    Maak er nog een paar mooie dagen van !

    groetjes,
    Jaap

  • 25 November 2011 - 23:52

    Annemiek Tubbing:

    Door een foutje zijn alle videofilmpjes gewist. Helaas :-(

  • 27 November 2011 - 10:27

    Ma:

    nu ben je bijna thuis. weer geweldige foto's , dat word nog een heel gepuzzel welke je wilt houden. verlang je niet naar je leventje thuis? Kreeg net bericht van karin tubbing, dat chris eindelijk is overleden, na een week in coma niet drinken, bijna een medisch wonder. in ieder geval is het nu afgelopen, 4 jaar heeft het geduurd. dus op de valreep weer een broer van je vader minder, vanmiddag eten met gerard. liefs ma, en misschien bel je wel van schiphol woensdagmiddag . bey bey liefs ma en pa

  • 27 November 2011 - 13:33

    Ieteke Van Kuik:

    Hi Annemiek,
    Ik heb nog nooit gereageerd op je reisverslagen, maar ik ben wel een trouw lezer. Leuke verhalen en prachtige foto's! Ik wens je nog mooie dagen in Buenos Aires.
    Groet, ieteke

  • 28 November 2011 - 18:03

    Mieke:

    Hoi Annemiek,

    Geniet van je" laatste stukje" vakantie. Goede terugreis, ik zie je woensdagmiddag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemiek

Wie ben ik? Een vrouw van inmiddels gevorderde leeftijd die nog steeds het avontuur zoekt, zowel in werk als reizen. Die af en toe haar 'comfortzone' verlaat om nieuwe indrukken op te doen, zich wil blijven verbazen en laten inspireren om daar later in werk of privé haar voordeel mee te doen. Maar die vooral na een periode van hard - leuk - werken de tijd wil doen vertragen en wil genieten van de natuur die de aarde te bieden heeft en nooit uitgekeken raakt.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 700
Totaal aantal bezoekers 155926

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 01 December 2011

Mijn tweede lange reis

13 Januari 2008 - 13 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: