Tussenbericht Dos Lunas (regio Cordoba) - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van Annemiek Tubbing - WaarBenJij.nu Tussenbericht Dos Lunas (regio Cordoba) - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van Annemiek Tubbing - WaarBenJij.nu

Tussenbericht Dos Lunas (regio Cordoba)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

09 September 2011 | Argentinië, Córdoba

Hallo allemaal,
Vanmorgen aangekomen in Cordoba (het is gelukt met de bagage) en heb al twee ritten erop zitten. Vanmiddag 1 en een avondrit in maanlicht en het is fantastisch. Het is een mooie plek: www.doslunas.com.ar, maar ik zit hier met een laptop op schoot, dus het wordt over 4 dagen dat ik jullie de verhalen kan vertellen met de fotos erbij en ik ga nu eten. Groeten Annemiek

  • 11 September 2011 - 09:49

    Ma:

    geweldige verrassing,mijn dochter als flamigodanseres,op een hele grote kaart.wat een kleine m,ensjes zijn dat , alhoewel maxima toch een behoorlijke lengte heeft. gisteren naar tiel het fruitcorso bezocht met jo en suse, geweldige praalwagens, je moet er wel 5 uren voor in een bus zitten, maar met brunch en 3 gangen diner waren we toch om half negen weer thuis. liefs ma en pa

  • 12 September 2011 - 01:11

    Steven Frenks:

    Welkom in Cordoba! Zullen we donderdag om 20.00 afspreken in Alfonsina (duarte quiros 66) voor mate. Dan kunnen we daarna eventueel naar een restaurant. Ik ben benieuwd naar de verhalen.
    Groet!

  • 12 September 2011 - 16:41

    Carmiña Diaz:

    tjonge jonge, Ik kan niet in de buurt vleugel website;
    Hola Annemiek como la estas pasando?, como llegaste ?. disculpa que no haya podido escribirte antes,,pero mi computador tenia un virus. te cuento de que estoy muy contenta en mi trabajo, y que los niños se encuentran bien, ellos te envian muchos saludos y besos.
    estube mirarando la pagine web de dos lunas y en verdad es muy bello.. !!que paisajes tan hermosos, y de las cordilleras ni hablar!!!. se nota de que en realidad la esta pasando bien y me alegra mucho, estoy muy feliz por ti de que estes viviendo esta bella experiencia y de que estes disfrutando de esa fantastica naturaleza, bueno me despido por el momento, deseandote que tengas una feliz noche. te escribire pronto..besos Carmiña en kids

  • 13 September 2011 - 09:20

    Gerard Kruse:

    Hé Annemiek
    Zo te lezen heb je het erg naar je zin en verloopt de reis voorspoedig. prachtige foto van die walvis. Heb zelden zo'n uitgebreid reisverslag gelezen, leuk hoor. Geniet er van en blijf gezond. Voor jou info hier gaat het prima.
    gr Gerard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemiek

Wie ben ik? Een vrouw van inmiddels gevorderde leeftijd die nog steeds het avontuur zoekt, zowel in werk als reizen. Die af en toe haar 'comfortzone' verlaat om nieuwe indrukken op te doen, zich wil blijven verbazen en laten inspireren om daar later in werk of privé haar voordeel mee te doen. Maar die vooral na een periode van hard - leuk - werken de tijd wil doen vertragen en wil genieten van de natuur die de aarde te bieden heeft en nooit uitgekeken raakt.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 156123

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 01 December 2011

Mijn tweede lange reis

13 Januari 2008 - 13 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: